-
Czy bilety są imienne?
Bilety nie są imienne, chyba że przy danym wydarzeniu zaznaczymy, że jest inaczej.
-
W jakim terminie otrzymam zakupione bilety?
Jeśli są to bilety elektroniczne, dotrą one automatycznie na wskazany adres e-mail, po zaksięgowaniu płatności.
Jeśli są to bilety papierowe, wysyłka kurierem/paczkomatem zajmie do 14 dni roboczych.
Jeśli są to bilety kolekcjonerskie, czas realizacji zamówienia zajmie do 30 dni roboczych
-
Gdzie znajdę niezbędne informacje dotyczące planowanego koncertu?
Wszystkie niezbędne informacje udostępnimy tydzień wcześniej w zakładce danego wydarzenia na stronie biletserwis.pl.
-
Czy muszę wydrukować bilet elektroniczny?
Bilet może być okazany na urządzeniu mobilnym.
-
Jak ubezpieczyć bilet na wydarzenie?
Podczas zakupu zapoznaj się z wysokością składki, a następnie zaznacz ptaszkiem rubrykę dotyczącą ubezpieczenia,
Po akceptacji wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności za bilet/y i ubezpieczenie na wskazany adres e-mail wyślemy polisę oraz niezbędne dokumenty. -
Kto może ubezpieczyć bilet ?
Każda osoba kupująca bilety poprzez stronę internetowa www.biletserwis.pl
-
Czy mogę odstąpić od ubezpieczenia ?
Tak, jeżeli zawarte ubezpieczenie dotyczy okresu dłuższego niż 6 miesięcy i nie minęło 30 dni od zawarcia ubezpieczenia (lub 7 dni w przypadku przedsiębiorcy).
-
Czy po zakupie biletu mogę dokupić ubezpieczenie ?
Ubezpieczenie może zostać zawarte jedynie podczas finalizacji procesu zakupu biletu/ów.
-
Co zrobić jeśli nie mogę uczestniczyć w wydarzeniu?
W przypadku wystąpienia zdarzenia, które uniemożliwiło Ci uczestnictwo w wydarzeniu, uzupełnij odpowiedni druk zgłoszenia szkody, dostępny na stronie:
https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/ -
W jakich sytuacjach mogę skorzystać z ubezpieczania biletu ?
Tobie lub bliskiej Ci osobie zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, choroba lub zaostrzy się choroba przewlekła
Twój bilet zostanie skradziony
Opóźni się o co najmniej dwie godziny odlot samolotu lub odjazd publicznego środka transportu, który uniemożliwi Ci dotarcie na wydarzenie
oraz wielu innych powodów opisanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia
FAQ